SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Damian Juszczyk: z Węc PR do Odry Opole

Damian Juszczyk został dyrektorem ds. marketingu klubu piłkarskiego Odra Opole. Poprzednio pełnił funkcję PR executive w agencji Węc PR.

Damian Juszczyk Article

W Odrze Opole Juszczyk będzie odpowiadał za nadzór i kreowanie działań z zakresu marketingu, komunikacji i sponsoringu, a także prowadzenie konferencji prasowych i bieżącą pracę organizacyjną. Ponadto do jego obowiązków należy kreowanie atrakcji meczowych, obsługa eventów oraz budowanie relacji ze sponsorami i kibicami.

– Najistotniejsze z mojego punktu widzenia kwestie to z jednej strony wykorzystanie bogatych tradycji Klubu dla zbudowania jego tożsamości również w wymiarze marketingowo-komunikacyjnym, a z drugiej jeszcze większe otwarcie się na Kibica. Oprócz emocji sportowych, pragniemy zaproponować fanom dodatkowe atrakcje w dniach meczowych, jak również bliższy i bardziej bezpośredni kontakt z zawodnikami i trenerami – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Damian Juszczyk.

Przez ostatnich kilka miesięcy związany był z Węc PR, gdzie odpowiadał za komunikację Polskiej Ligi Esportowej.

W poprzednich latach Juszczyk pełnił funkcje dyrektora ds. marketingu, mediów i PR w koszykarskim MKS-ie Dąbrowa Górnicza i rzecznika prasowego Wisły Kraków. W przeszłości był również odpowiedzialny za politykę komunikacyjną, działania z zakresu public relations i inicjatywy marketingowo-promocyjne w siatkarskim klubie Alulron Virtu Warta Zawiercie.

Doświadczenie gromadził również jako dziennikarz, pracował w „Przeglądzie Sportowym”, „Dzienniku Polskim”, „Super Expressie” czy TVP Kraków.

Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Damian Juszczyk: z Węc PR do Odry Opole

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing