Daniel Craig w reklamie piwa Heineken nawiązującej do "No Time to Die" (wideo)

Marka piwa Heineken współpracowała z aktorem Danielem Craigiem, odtwórcą roli Jamesa Bonda przy reklamie, która ma być hołdem dla fanów przygód Agenta 007, którzy tak długo czekają na premierę "No Time to Die".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Daniel Craig w reklamie piwa Heineken nawiązującej do "No Time to Die" (wideo)
Daniel Craig w spocie Heinekena

Heineken zaprezentował w środę nową nową reklamę, która powstała z udziałem Daniela Craiga, wielokrotnego odtwórcy roli Jamesa Bonda.

Spot zatytułowany „Worth The Wait” świętuje długo wyczekiwaną premierę nowego filmu o Jamesie Bondzie "Nie czas umierać", którą zaplanowano na 30 września br.

Reklama pokazuje Daniela Craiga czekającego cierpliwie na pierwszy satysfakcjonujący łyk lodowatego piwa Heinekena. Spot ma być hołdem dla tych fanów przygód Jamesa Bonda, którzy z niecierpliwością oczekiwali na kolejną odsłonę serii o agencie 007 (premiera z powodu pandemii była przekładana kilka razy). Ma też udowodnić, że "najlepsze rzeczy przychodzą do tych, którzy czekają".  

Premierę "No Time To Die" zaplanowano w kinach na całym świecie począwszy od 30 września br. za pośrednictwem Universal Pictures International, a w USA - 8 października przez Metro Goldwyn-Mayer (MGM).

Bram Westenbrink, globalny szef marki Heineken, powiedział: - Heineken jest dumnym partnerem filmów o Jamesie Bondzie od 1997 roku. Tak więc, jak wszyscy fani Bonda, nie możemy się doczekać, aż "No Time To Die" trafi do kin. Uważamy, że na niektóre rzeczy naprawdę warto czekać. A teraz możemy to udowodnić. Niezależnie od tego, czy jest to lodowaty Heineken, czy pełen akcji Blockbuster – najlepsze rzeczy naprawdę przychodzą do tych, którzy czekają.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nie-czas-umierac-jamen-bond-zwiastun-premiera-1-pazdziernik,7170127767504513a ##

Heineken przeprowadził eksperyment społeczny w prawdziwym świecie, aby udowodnić, że dobre rzeczy rzeczywiście są warte czekania. W eksperymencie 115 osób otrzymało zimne piwo Heineken lub Heineken 0.0 w odstępach 0-30 minut, co pokazuje, że osoby, które czekały 20 minut, miały najwyższy poziom zadowolenia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały