Dariusz Zieliński i Aneta Nowakowska awansowali w G+J

Dariusz Zieliński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i rozwoju new business w wydawnictwie G+J Polska. Z kolei Aneta Nowakowska awansowała na funkcję dyrektora co-branding i corporate media.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Zieliński będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój niestandardowych projektów specjalnych w segmencie Man and Special Interest. Zajmie się też m.in. digitalizacją i komercjalizacją treści w związku z przygotowywaniem aplikacji magazynów G+J na tablety oraz rozwojem oferty prenumeraty B2B.

Dariusz Zieliński pracuje w G+J od 2011 roku i wcześniej był szefem zespołu new business. W przeszłości pracował m.in. w Marquard Media Polska.

Z kolei Aneta Nowakowska będzie rozwijała istniejące projekty co-brandowe i custom („Itaka&Gala”, „Multikino&Gala”) oraz rozszerzała ten obszar o nowe przedsięwzięcia biznesowe. Jednocześnie będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację publikacji custom do dystrybucji w formie e-wydań i wersji na tablety.

Nowakowska pracuje w G+J od 2010 roku i wcześniej obejmowała stanowisko szefa projektów co-branding i corporate media. W przeszłości pracowała m.in. w Ringier Axel Springer Polska i w Muratorze.

- Widząc ogromny potencjał w projektach realizowanych w dziale new business i corporate media, zdecydowaliśmy się na utworzenie nowych stanowisk w wydawnictwie - mówi Barbara Topol, dyrektor sprzedaży G+J Polska. Działem new business and corporate media kieruje Joanna Chlebna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami