David Beckham wraca "spragniony" w nowej reklamie Pepsi

Marka Pepsi powraca ze świeżym spojrzeniem na platformę „Thirsty For More” z udziałem Davida Beckhama. Ta nowa globalna kampania dotyczy jednego prostego uniwersalnego przesłania: „Jeśli to kochasz, to nigdy nie jest to strata”.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
David Beckham wraca "spragniony" w nowej reklamie Pepsi

„Thirsty For More” to globalna platforma Pepsi, która promuje nastawienie na dążenie do tego, co kochasz — dużego lub małego — bez wahania. Chodzi o wybór robienia tego, co uważasz za najfajniejsze i najprzyjemniejsze, niezależnie od tego, czego mogą oczekiwać inni. 

Niezależnie od tego, czy jest to codzienny rytuał, osobista pasja czy spontaniczna decyzja, “Thirsty For More” zachęca ludzi do podążania za tym, co wydaje się słuszne i sprawiania, aby codzienne chwile były jak najprzyjemniejsze — ponieważ jeśli to kochasz, nigdy nie jest to strata.

Niezależnie od tego, czy to piłka nożna, czy motocykle, Beckham zawsze oddawał się temu, co kochał. O to właśnie chodzi w "Thirsty For More". Nie chodzi o pogoń za kolejną wielką rzeczą — chodzi o robienie tego, co naprawdę lubisz, bez względu na to, czego mogą oczekiwać inni. Bez presji. Bez udawania. 

Nowy film kampanii Pepsi właśnie to celebruje. Od spędzania czasu na grach ze znajomymi i tańcach na koncercie, po śpiewanie karaoke lub robienie objazdów po prostu dlatego — to migawka chwil, które sprawiają, że życie staje się jeszcze przyjemniejsze. Film kończy się, gdy Beckham wygłasza przesłanie kampanii “Thirsty For More”: „Jeśli to kochasz, to nigdy nie jest to strata czasu”.

Cathy Graham Kidd, starsza dyrektor ds. globalnego marketingu marki w PepsiCo, powiedziała: „David Beckham jest prawdziwą ikoną, a jego sposób życia odzwierciedla istotę tej kampanii. “Thirsty For More” polega na dostrojeniu się do tego, co sprawia, że ​​czujesz się żywy — niezależnie od tego, jak duże lub małe — i cieszeniu się tym bez żadnych skrupułów. Ta premiera to dopiero początek”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"