SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dawid Podsiadło reklamuje Credit Agricole jako „cały bank dla Ciebie” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa banku Credit Agricole z udziałem piosenkarza Dawida Podsiadło. Akcja jest realizowana pod hasłem „cały bank dla Ciebie”.

Article

Pierwszy spot z kampanii pokazuje, że Dawidowi Podsiadle nie odpowiadają typowe usługi oferowane przez banki, takie jak złota karta płatnicza, kredyt na wesele czy lokata dziecka. Wtedy pojawia się doradczyni z Credit Agricole, która obiecuje wsłuchiwać się w potrzeby Podsiadły.

Akcja jest realizowana pod hasłem: „Cały bank dla Ciebie”. Poprzednio przez prawie dwa lata w reklamach Credit Agricole występowała aktorka Karolina Gruszka, a wcześniej Juliette Binoche. Latem ub.r. bank reklamował kredyt gotówkowy pod hasłem „My nie owijamy w bawełnę”.

 

- Tą kampanią odświeżamy wizerunek i podkreślamy unikalne cechy naszego banku. Wyróżnia nas to, że nie sprzedajemy po prostu produktów bankowych i ubezpieczeniowych, ale z uwagą słuchamy naszych klientów i doradzamy tylko takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują. W ten sposób budujemy wartościowe i długoterminowe relacje - opisuje nową akcję Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole

Kampania obejmuje telewizję (68 kanałów), radio (ponad 200 stacji), internet oraz outdoor.

Kreację kampanii przygotowała agencja Just. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, działania w internecie realizują agencje Cube Group i Performics, a za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Arena Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dawid Podsiadło reklamuje Credit Agricole jako „cały bank dla Ciebie” (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jeee iiii jee iiii
Kolejny jęczysław już trybi w szołbizie i reklamie. Pomyśleć, ile czasu antenowego Trójki przeżarto na promocję tego gwiazdora śpiewającego na jedno kopyto. Małego tego doczekał się już klona w postaci Hyżego. Uuu uuu jee jee uuu jee jee jee.
20 19
odpowiedź
User
ALARM
Kasa się kończy, więc czas się sprzedać...
Było zawieszać karierę muzyczną?
16 13
odpowiedź
User
trójkąty i kwadratury koła
Kasa się kończy, więc czas się sprzedać...
Było zawieszać karierę muzyczną?

Jakie "zawieszać"? Po prostu nie było już czego upychać na playlistach. Płyty były zgrane ma maksa, szczególnie w Trójce. Zrobiono przerwę techniczną i tyle w temacie. Teraz się zacznie kolejny tasiemiec medialny. Do chłopaka nic nie mam. Ma swoje 5 minut i nie ma się co dziwić, że chce je wykorzystać. Natomiast mam bardzo dużo do promoupychaczy w Trójce.
12 9
odpowiedź
User
rtyui
Look "na buraka z polskiej prowincji". Chlopak jest przystojny, a robi z siebie Janusza.
Slawomir, Janusz - mozna sie przestraszyc bilborda.
10 10
odpowiedź
User
Tomasz
Ta blondynka słaba ...REKLAMA ok :-)
13 10
odpowiedź