"Dawno Cię tu nie było" - Wrocław zaprasza w kampanii turystów na wakacje

Od lipca ruszyła kampania "Dawno Cię tu nie było - spotkajmy się we Wrocławiu". Miasto pokazuje w niej swoje największe atrakcje, zapraszając turystów na wypoczynek i bezpłatne spacery z przewodnikiem. Działania realizuje agencja Platinium Cast.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji "Dawno Cię tu nie było – spotkajmy się we Wrocławiu" w kilkunastu największych miastach Polski na niemal 300 nośnikach zawisną 3 kreacje Wrocławia. Kampania potrwa do 15 lipca – oprócz działań outdoorowych, media plan zawiera promocję w Radiu ZET oraz tytułach należących do Edipresse Polska, Bauer Media Group i Burda Media Polska.

grafika
grafika

Projekty graficzne i całość kampanii powstały w Biurze Promocji Miasta i Turystyki, koncepcyjnie kampanię wspiera Platinium Cast, odpowiadająca też za obsługę medialną i projektową kampanii. W ramach współpracy agencja odpowiadać będzie za kontakt z mediami i influencerami. Z ramienia agencji prace prowadzi Agata Brodzka z zespołem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych