Debata CNN i YouTube hitem

Poniedziałkowa debata demokratycznych kandydatów na prezydentaStanów Zjednoczonych, zorganizowana wspólnie przez CNN i należącydo Google serwis YouTube, osiągnęła bardzo dobre wynikioglądalności.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Podczas dwugodzinnej debaty kandydaci odpowiadali na pytania wformie klipów wideo od użytkowników YouTube.

Jak wynika z danych Nielsen Media Research, transmisjaprzyciągnęła przed telewizory średnio 2,6 miliona widzów i byładrugą najchętniej oglądaną debatą w tym sezonie. Znalazła się tużza debatą z 3 czerwca (2,8 miliona widzów), którą równieżtransmitowała CNN.

Poniedziałkowa debata, która odbyła się w Charleston wPołudniowej Karolinie, nie miała sobie za to równych w grupiewiekowej 18-34, gdzie obejrzało ją 407 tysięcy osób, w porównaniudo 368 tysięcy w czerwcu.

Podobna debata z udziałem republikańskich kandydatów ma odbyćsię 17 września na Florydzie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN