Decathlon wprowadza dostawy ekspresowe. Zakupy u klienta dwie godziny od zamówienia

Sieć sklepów Decathlon w związku z nowymi obostrzeniami dotyczącymi koronawirusa wprowadziła ofertę dostaw ekspresowych. Firma zapewnia, że w ramach tej opcji towary zamówione w internetowym sklepie są dostarczane nabywcom w ciągu dwóch godzin. Na razie oferta jest dostępna w największych miastach Polski.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Decathlon wprowadza dostawy ekspresowe. Zakupy u klienta dwie godziny od zamówienia

Producent i sprzedawca sprzętu sportowego Decathlon poinformował, że w związku z nowymi ograniczeniami w handlu spowodowanymi obecną falą koronawirusa wprowadza usługę dostawy ekspresowej, pozwalającej klientom na dokonywanie szybkich i wygodnych zakupów.

Dostawa w dwie godziny

Decathlon wyjaśnia, że w ramach dostawy ekspresowej zamówienie dostarczane jest do klientów w ciągu dwóch godzin od jego złożenia na decathlon.pl. Obecnie taka forma dostawy funkcjonuje w wybranych regionach: w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i na Śląsku.

– W Decathlon dokładamy wszelkich starań, aby klient miał możliwość złożenia zamówienia, dokonania zakupu i wyboru najdogodniejszej dla siebie formy odbioru - zaznacza w komunikacie Maciej Kozik, kierownik działu logistyki i płatności e-commerce w Decathlon. – Wiemy, że regularne ćwiczenia pomagają zwiększyć odporność organizmu, są również pomocne w walce ze stresem, dlatego w odpowiedzi na oczekiwania naszych konsumentów błyskawicznie uruchomiliśmy kolejną wygodną formę dostaw.

Oprócz właśnie uruchomionej dostawy ekspresowej w Decathlon dostępne są usługi Click&Collect oraz Click&Collect 1H (wystarczy złożyć zamówienie na decathlon.pl i jako miejsce dostawy wybrać swój ulubiony sklep Decathlon).

Dodatkowo, w większości sklepów można odebrać zamówienie w formie bezkontaktowej z dostawą bezpośrednio do samochodu, dzięki usłudze Click&Collect DRIVE. Zamówienie można złożyć także telefonicznie, dzwoniąc na bezpłatny numer: 800 808 007.

Kolejnym elementem usprawniającym odbiór zamówień internetowych jest wdrożenie w czterech sklepach w Polsce (Kraków Plaza, Warszawa Targówek, Warszawa Ostrobramska, Gdańsk Przymorze) samoobsługowych skrytek do odbioru zamówień online z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. W tym wypadku klient dostaje sms i e-mail z kodem do skrytki, a następnie samodzielnie, bez stania w kolejce, odbiera swoje zamówienie w C&C BOX.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem