SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Decathlon daje produktom drugie życie w ramach usługi 2nd Life

Marka Decathlon wprowadza w swoich sklepach i na stronie secondlife.decathlon.pl koncept – 2nd Life polegający na sprzedaży produktów, którym dano drugie życie. Usługa testowana jest w sklepie marki na warszawskim Targówku.

Article

Usługa 2nd Life ma na celu wydłużenie cyklu życia przedmiotów sprzedawanych przez Decathlon. Idea narodziła się z poczucia odpowiedzialności za produkty wprowadzane przez markę do obiegu.

2nd Life opiera się na sprzętach, które nie mogą już być traktowane jak nowe, ale wciąż prezentują na tyle dużą wartość, że po odpowiednim serwisie i sprawdzeniu pod kątem bezpieczeństwa mogą trafić ponownie do sprzedaży.

W ramach usługi sprzedawane będą m.in. produkty po testach, ekspozycyjne, z niewielkimi uszkodzeniami podczas dostawy i po zwrotach od klientów.

Jak to działa?

Konsument wchodzi na stronę secondlife.decathlon.pl lub do sklepu stacjonarnego, gdzie może zobaczyć produkty wystawione w ramach usługi 2nd Life. Sprzęty dostępne są do sprzedaży w sklepach stacjonarnych w dedykowanej strefie. Na każdym produkcie, który ponownie trafił do obiegu, znajduje się etykieta z informacją o pochodzeniu i uszkodzeniu.

Produkt sprzedawany jest w kasie, a obrót ze sprzedaży wlicza się w obrót sklepu. Obecnie Decathlon pilotażowo odkupuje też rowery od swoich klientów, nadając im po serwisie drugie życie. Usługa testowana jest w warszawskim sklepie na Targówku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Decathlon daje produktom drugie życie w ramach usługi 2nd Life

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl