Deezer postawił na 24/7 PR i 24/7 Digital

Agencje 24/7 PR oraz 24/7 Digital zwyciężyły w przetargu na obsługę marki Deezer w Polsce. Globalny serwis streamingu muzycznego powierzył im kompleksową obsługę public relations swojej marki oraz realizację działań z obszaru digital.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy, 24/7 PR zajmie się stałą obsługą firmy w Polsce. Agencja interaktywna 24/7 Digital będzie realizować działania z obszaru digital relations.

Za realizację projektu z ramienia obu agencji odpowiadają: Augustyn Lauks (junior account manager), Katarzyna Fabjaniak-Czerniak (senior account manager) oraz Karolina Muszyńska (community manager).

Agencje pozyskano na drodze przetargu. Nie ujawniono na jaki okres podpisano umowę, ponieważ “jest ona objęta klauzulą poufności”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta