SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Deloitte Digital rezygnuje z ATL-u i zwalnia grupowo ponad 30 pracowników

Agencja interaktywna Deloitte Digital redukuje zatrudnienie w swoich biurach w Łodzi i w Warszawie. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w ramach tego procesu zwolniono ponad 30 osób.

Article

Z informacji, do których udało nam się dotrzeć, wynika, że pracę w Deloitte Digital straciło łącznie 36 osób. Są to pracownicy zarówno warszawskiego, jak i łódzkiego biura agencji.

Z naszych informacji wynika, że z agencją rozstają się m.in. jej dyrektorzy kreatywni Magda Drozdowska i Mateusz Książek.

Przedstawiciele Deloitte Digital nie odpowiedzieli nam, pracowników jakich szczebli zwolniono, kto przejmie ich dotychczasowe obowiązki i ile obecnie osób jest nadal zatrudnionych w firmie. - Nie komentujemy szczegółów dotyczących zmian prowadzonych w Deloitte Digital CE - przekazała nam Magdalena Gronert, PR, marketing&communications manager agencji. Dodała, że planując dalszy rozwój zintegrowanej oferty usług łączących strategię i technologię z biznesem, Deloitte Digital CE „centralizuje i rozwija ekspertyzę w obszarach transformacji cyfrowej, digital experience oraz digital core”.

Agencja Deloitte Digital powstała jesienią 2015 roku, w efekcie przejęcia Digital One przez Deloitte. W ub.r. rozbudowywała swój dział kreacji, zatrudnieni zostali m.in. Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek (jako szefowie działu), Karol Majewski, Adam Sierociński i Antoni Kamiński.

- Zmiany w zespole Deloitte Digital CE, które dotyczą również Polski, związane są z realizacją przyjętej strategii biznesowej, z intensywnym pozyskiwaniem nowych kompetencji, optymalizowaniem procesu biznesowego oraz koncentracją na projektach o zasięgu międzynawowym. Także zmiany w zespole Deloitte Digital CE są efektem modyfikacji naszego formatu biznesowego i w skali organizacji mają niewielki zasięg. Mając na uwadze najwyższą jakość usług, jakie świadczymy klientom współpracujemy w ramach globalnych struktur Deloitte Digital koncentrując zasoby, dzieląc się wiedzą doświadczeniami oraz najlepszymi praktykami - poinformowała nas Magdalena Gronert. Podkreśliła ponadto, że oferowane przez Deloitte Digital usługi nie ulegają zmianie, podobnie jak i portfolio klientów.

Według naszych ustaleń zwolnienia są skutkiem zmian zasad działania agencji na polskim rynku. Mają one polegać na rezygnacji z usług z zakresu klasycznego ATL-u i skupieniu się na tzw. usługach doradczych w zakresie digitalu.

W ostatnich latach agencja rozwijała swoje kompetencje w zakresie komunikacji internetowej i doradztwa. W połowie ub.r. przejęła zespół agencji uselab specjalizującej się w projektowaniu usług i produktów, a w sierpniu br. uruchomiła dział digital media, którym kieruje Krzysztof Przybysławski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Deloitte Digital rezygnuje z ATL-u i zwalnia grupowo ponad 30 pracowników

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz
Typowe chamskie korpo. Zwalniaja znaczy będą zatrudniać. Polaczek przyszedl, zrobil robote, teraz Polaczkowi mowimy won.
odpowiedź
User
Sceptyk
Wielkie polaczenie reklamy i consultingu trzeszczalo od poczatku. Inne mentalnosci pracownikow i brak wizji kadry zarzadczej. To bylo tylko kwestia czasu, az reklama w Deloitte zostanie zaorana. Najbardziej smiesza agencje reklamowe, ktore zlapaly przynete i zaczely oglaszac, ze one tez robia consulting (DDB, K2 - patrze na Was). Jak wam teraz idzie?
odpowiedź
User
Ojej
Ojej, kto by przewidział, że nic nie wyjdzie z ożenku branży wyceniającej swoją pracę za horrendalne stawki z branżą, w której ściąganie gaci to czynność codzienna - jak w życiu.
odpowiedź
User
Gitan
Olek Cygan - AdMan Roku 2016
odpowiedź
User
ciekawy
No ale chociaż ładnie się pożegnali $ ?
odpowiedź