dentsu Polska wprowadza zmiany w strukturze, odchodzi Jacek Celiński

Grupa dentsu Polska wprowadziła zmiany w strukturze w ramach budowania organizacji zapewniającej klientom kompleksowe wsparcie. Przekształcono linie serwisowe Creative i Media & Performance w nowe obszary, określane jako praktyki – praktyka kreatywna i praktyka mediowa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
dentsu Polska wprowadza zmiany w strukturze, odchodzi Jacek Celiński
Od lewej: Sylwia Tygielska, Mariusz Kukwa, Karolina Adamowicz, Marcin Dobrzyniecki, Nicolette Senye.

Zarządzanie praktyką mediową objęła Nicolette Senye jako media practise lead dentsu Polska, a kreatywną – Krzysztof Mocek, creative practise Lead, dentsu Polska & CEE (CEO Creative). W ramach praktyk, zespoły kładą nacisk na relacje z klientem i podejście pozwalające na jeszcze efektywniejsze wykorzystanie zasobów, tworzenie synergii i wiedzy specjalistycznej.

Wprowadzamy nowe podejście w promowaniu innowacyjnych rozwiązań, które gwarantuje wzrost oraz efektywną współpracę, przyczyniając się do dynamicznego rozwoju naszych kompetencji i produktów. W tym celu dentsu zmienia się na poziomie globalnym i lokalnym, uwzględniając technologię i nasze podejście konsultingowe - wyjaśnia Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE. - Wszystko to jest silnie związane z tym, w co wierzymy w One dentsu – kulturą opartą na wartościach. Gdzie technologia służy ludziom, a nie odwrotnie. Jesteśmy przekonani, że te zmiany pozwolą nam lepiej i szybciej zaspokajać potrzeby naszych klientów i przyczynią się do budowania naszego wspólnego sukcesu nie tylko w Polsce, ale również w całym regionie CEE, który te zmiany objęły – dodaje Sławomir Stępniewski.

Dotychczasowe agencje bez zmian

W ramach praktyki mediowej pozostają brandy: iProspect, Carat i dentsu X, w których kluczową rolę odgrywają client partnerzy raportujący do Nicolette Senye, odpowiadającej za zarządzanie Client Managementem oraz działem strategii mediowej. 

W ramach praktyki kreatywnej: pozostają marki Dentsu Creative i Red8, których client partnerzy raportują do Sylwii Tygielskiej, która jednocześnie objęła rolę chief client officera i odpowiada za zapewnienie najwyższych standardów obsługi i satysfakcji kluczowych klientów dla obu praktyk. Tygielska raportuje do Krzysztofa Mocka. W nowej strukturze dział strategii kreatywnej również raportuje do Mocka. 

Nowe stanowiska i awanse, odchodzi Jacek Celiński

Z kolei Marcin Dobrzyniecki objął stanowisko chief delivery officera i zarządza obszarem delivery obu praktyk, odpowiadając za rozwój kompetencji, dostarczanie najlepszej jakości usług, współpracę oraz efektywność połączonych zespołów kompetencyjnych kreacji i mediów, standaryzację i automatyzację usług oraz partnerstwa kompetencyjne. W skład Integrated Delivery Services wejdą również obszary Data oraz Technology, których konsolidacja będzie kluczowym wsparciem dla oferty dentsu.

Za rozwój nowych produktów, narzędzi i usług, partnerstwa zewnętrzne w tym zakresie oraz zintegrowaną ofertę z obydwu praktyk odpowiada Karolina Adamowicz jako chief solutions officer CEE. 
Mariusz Kukwa jako head of Amplifi, będzie nadal kierował zespołem Amplifi zapewniając efektywność wydatków na media, rozwój i skalowanie produktów Amplifi.

Jednocześnie region CEE, któremu przewodzi Polska, został oficjalnie uznany za kluczową lokalizację na globalnej mapie dentsu. W efekcie dentsu utworzyło w Warszawie jedno z globalnych centrów badawczo-rozwojowych - Dentsu Lab.

Nicolette Senye, Sylwia Tygielska, Karolina Adamowicz, Marcin Dobrzyniecki oraz Mariusz Kukwa weszli w skład poszerzonego zarządu dentsu Polska.  

Z końcem czerwca Jacek Celiński, head of media & performance dentsu Polska odchodzi z firmy, decyzja ta wynika z powyższych zmian w strukturze organizacyjnej. Pracował tu od 2021 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat