dentsu X szerzej dla Bacardi-Martini

Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
dentsu X szerzej dla Bacardi-Martini

Pierwszym efektem działań aktywacyjnych agencji dla brandu Aberfeldy była organizacja kolacji degustacyjnej. Z okazji 125-lecia destylarni Aberfeldy oraz premiery limitowanej edycji Aberfeldy 25YO, zespół activations dentsu X przygotował kolację w restauracji Concept 13 mieszczącej się w dobrze znanym w Warszawie Witkacu.

- Bardzo się cieszę, że Bacardi-Martini ponownie nam zaufało i powierzyło organizację aktywacji dla kolejnej swojej marki. Widzimy ogromny potencjał działań eventowych w sektorze alkoholi mocnych oraz szansę na budowanie wizerunku marek w sposób bardzo niestandardowy – komentuje Patrycja Wojczuk, client supervisor, dentsu X. 

Zespół dentsu X pracuje już nad kolejną aktywacją, tym razem z okazji oficjalnej premiery limitowanych edycji Aberfeldy finiszowanych w beczkach po winach z serii Exceptional Casks. 

Agencja współpracuje z Bacardi-Martini od 2019 roku i ma już na swoim koncie szereg realizacji, wśród nich galę 160-lecia Martini, która miała miejsce w sierpniu br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję