Dentsu zmniejszy o 65 proc. liczbę podróży lotniczych pracowników

Holding reklamowy Dentsu International, do którego należą takie agencje, jak Carat, iProspect, dentsu Z ma o 65 proc. ograniczyć liczbę podróży lotniczych swoich pracowników. To element strategii związanej z ograniczaniem śladu węglowego w branży reklamowej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dentsu zmniejszy o 65 proc. liczbę podróży lotniczych pracowników
Fot. Pixabay

Sieć Dentsu planuje ograniczyć podróże lotnicze swoich pracowników o 65 proc. w ramach realizacji strategii zmniejszenia śladu węglowego w firmie do 2030 roku.

Zapowiedziała to Wendy Clark podczas debaty na temat zmian klimatycznych odbywającej się w ramach trwającego festiwalu reklamowego Cannes Lions.

W trakcie festiwalu prowadzona jest debata na temat tego, jak agencje i klienci mogą najlepiej wspierać cele zrównoważonego rozwoju (SDGs) Organizacji Narodów Zjednoczonych. Zdaniem Wendy Clark, zamiast rywalizacji, obie strony mogą się spotkać i dyskutować o różnych rozwiązaniach.

Dentsu ogłosiło swoje plany bycia firmą o zerowej emisji dwutlenku węgla do 2030 roku w październiku ubiegłego roku.Podróże lotnicze były jednym z pięciu filarów środowiskowych, na których firma zamierzała się skoncentrować – obok technologii, badań i reklamy, wynagrodzeń, budynków i floty samochodowej.

Organizatorzy festiwalu od kilku lat rozszerzają program o zagadnienia związane ze zrównoważonym rozwojem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska