SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niemiecka marka środków piorących Der Waschkönig z reklamą w Polsacie

Marka środków piorących Der Waschkönig zainaugurowała kampanię reklamową, która potrwa do świąt wielkanocnych.

Kampania realizowana będzie w stacji telewizyjnej Polsat. Tam emitowany jest ośmiosekundowy billboard sponsorski. Zobaczymy w nim sympatycznego szopa pracza - brand hero marki.

Działania promocyjne obejmą także prasę oraz kanały social media.  

Marketer nie podaje, jakie agencje odpowiadają za przygotowanie kampanii.

Oferta marki Der Waschkönig obejmuje linię środków piorących takich jak proszki, płyny czy też kapsułki do prania oraz produktów do pielęgnacji pralek. Autoryzowanym dystrybutorem  produktów marki Der Waschkönig jest polska firma Europe Distribution Group

Dołącz do dyskusji: Niemiecka marka środków piorących Der Waschkönig z reklamą w Polsacie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl