Desperados w nowej kampanii żąda zniesienia ciszy nocnej (wideo)

W internecie i na outdoorze pod hasłem „Żądamy zniesienia ciszy nocnej” ruszyła kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy K2, Cream, MediaVest i Roots PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Desperados w nowej kampanii żąda zniesienia ciszy nocnej (wideo)

Nowa kampania Desperadosa jest prowadzona przede wszystkim na facebookowym fanpage’u marki. Każdy internauta może na nim zgłosić swój imprezowy okrzyk, a 50 najlepszych codziennie będzie przerabianych na filmiki przez grupę stand-uperów: Michała Sufina, Piotra Sikorę, Bartka Młynarskiego, Karola Kopca i Antoniego Syrka-Dąbrowskiego. Ich materiały będą publikowane każdego dnia po godz. 22.

Kampania - zaplanowana do 28 lutego - ma podkreślać wizerunek Desperadosa jako marki nieposkromionej, dzikiej. Akcja obejmuje też reklamy w internecie oraz na outdoorze (w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście).

grafika

Za kreację kampanii i aktywności w internecie odpowiada agencja K2, a za reklamy BTL-owe - agencja Cream. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, a działania public relations realizuje agencja Roots PR.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"