SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Desperados wprowadza nowy wariant Nocturno o smaku tequili i ciemnego rumu

Desperados (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek nowy wariant piwa Nocturno o smaku tequili i ciemnego rumu, z zawartością alkoholu 7 proc. Promocja produktu będzie wspierana kampanią komunikacyjną, która ruszy w sierpniu.

Article

Nowy smak Desperadosa Nocturno w sprzedaży dostępny jest od lipca. Sierpniowa kampania promocyjna obejmie spoty telewizyjne, digital, mobile, PR oraz działania w punktach sprzedaży. 

Na sierpień i wrzesień przewidziane są plenerowe akcje samplingowe.

Za kreację i działania ATL odpowiedzialna jest agencja K2. Nowe opakowania oraz kampanię BTL przygotowała agencja Cream. Działaniami public relations zajmuje się  Roots PR, a zakupem i panowaniem mediów dom mediowy MediaVest.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Desperados wprowadza nowy wariant Nocturno o smaku tequili i ciemnego rumu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kasia
ale ten wariant już jest od chyba roku w sprzedaży jak nie więcej... :/
8 8
odpowiedź
User
PZA
Ten wariant jest w sprzedaży chyba już z 3 lata.
8 8
odpowiedź
User
kck
jest ale miał mniej procent zwróćcie uwagę a teraz ma więcej i ma 7 %
8 8
odpowiedź