SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Determinacja niepełnosprawnego sportowca w ostatnim z serii spotów „Unlimited” od Nike (wideo)

Firma Nike zaczęła emisję spotu „Unlimited Will”. To ostatni klip wyprodukowany w ramach kampanii „Unlimited”, za kreację której odpowiada agencja Wieden+Kennedy Portland.

Article

W minionych tygodniach Nike emitował w internecie serię spotów „Unlimited”. Pierwszy z nich - „Unlimited You” zachęcał do podejmowania sportowych wyzwań.

W „Unlimited Courage” wystąpił pierwszy transseksualny zawodnik Chris Mosier, a w „Unlimited Together” można usłyszeć wyjątkową muzykę Chance the Rapper, zaś w „Unlimited Youth” bohaterką była „Żelazna Zakonnica” Madonna Buder.

Na kampanię składa się seria spotów zarówno o amatorach, jak i światowej sławy sportowcach, którzy regularnie mierzą się z granicami swoich możliwości. Są gotowi, aby zaprezentować swój nieograniczony potencjał.

Obecna reklama „Unlimited Will” to historia niezwykłego sportowca, Kyle’a Maynarda oraz jego determinacji, aby przezwyciężyć wszelkie przeciwności, które los postawił na jego drodze. - Takim decydującym momentem, który odmienił moje życie była pierwsza szarża podczas meczu futbolu amerykańskiego. Po prostu założyłem kask i z całych sił zaatakowałem przeciwnika na wysokości goleni - wspomina Kyle Mynard. Nazywa siebie wspinaczem, autorem, sportowcem oraz spikerem motywacyjnym, „którego życiowa filozofia opiera się na specjalizacji w braku specjalizacji”. To również pierwszy niepełnosprawny sportowiec, pozbawiony wszystkich czterech kończyn, który wspiął się na Kilimandżaro bez użycia protez.

Za kreację reklam odpowiada agencja Wieden+Kennedy Portland, a ich produkcją zajęła się firma Prettybird.

  • Więcej informacji:
  • Nike
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Determinacja niepełnosprawnego sportowca w ostatnim z serii spotów „Unlimited” od Nike (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl