SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dialog ostrzega swoich abonentów

Ostrzegamy abonentów przed nieautoryzowanymi sposobami opłacania rachunków telefonicznych - informuje Dialog

W ostatnim czasie powtarzają się problemy abonentów firmy Dialog, którzy opłacili swoje rachunki telefoniczne w przypadkowych punktach lub agencjach wpłat, a przekazane pieniądze nigdy nie dotarły na konto Dialogu.

- W trosce o bezpieczeństwo naszych abonentów informujemy, że najpewniejsze sposoby opłacania rachunków telefonicznych to:

  • przelewy bankowe (polecenie zapłaty, zlecenie stałe na rachunku oszczędnościowo - rozliczeniowym) - opłata według cenników poszczególnych banków, w większości banków zlecenia stałe są bezpłatne
  • przelewy pocztowe - opłata 3 zł
  • wpłaty w punktach Unikasa - opłata 1,99 zł Do 2 czerwca trwa promocja w sieci Unikasa - rachunki telefoniczne można regulować bez prowizji we wszystkich kasach hipermarketów Tesco.
  • wpłaty w punktach Moje Rachunki - opłata 1,89 zł - czytamy w komunikacie firmy Dialog.

    Inne sposoby regulowania rachunków, w szczególności korzystanie z usług różnego rodzaju agencji, kas i punktów opłat, nie mających podpisanych umów współpracy z Telefonią Dialog, nie dają żadnej gwarancji dotarcia pieniędzy na konto Dialogu, a tym samym uregulowania należności za usługi telekomunikacyjne.

    "Rachunek jest opłacony dopiero wtedy, gdy pieniądze dotrą na konto Dialogu. Apelujemy, aby wybrać bezpieczne drogi zapłaty, gwarantujące możliwość kontroli i ewentualnych reklamacji - w przypadku banków, poczty i sieci Unikasa oraz Moje Rachunki, Dialog może praktycznie na bieżąco sprawdzać dokonanie wpłaty i drogę pieniędzy na konto operatora" - mówi Andrzej Sobczak, Dyrektor ds. Obsługi Klienta. "Jeśli pieniądze wpłacane są w nieautoryzowanym punkcie czy kasie, które nie przekazują ich na nasze konto, oszukane są obie strony - zarówno Telefonia Dialog jak i abonenci, jednak my nie możemy ponosić konsekwencji za takie działanie. Staramy się jednak mimo wszystko pomagać naszym abonentom w takich sytuacjach, rozkładamy zaległą należność na raty, nie naliczamy odsetek i opłat za ponowne włączenie telefonu. Nie możemy uznawać takich procedur za standardowe, nie mamy też żadnych podstaw do umorzenia należności za wykonane usługi, byłoby to niezgodne z obowiązującymi przepisami podatkowymi (byłaby to forma darowizny), a poza tym powodowałoby to zwiększenie kosztów obsługi należności i konieczność sfinansowania ich przez innych Abonentów" - tłumaczy Dyrektor Sobczak.
  • Dołącz do dyskusji: Dialog ostrzega swoich abonentów

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl