SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Diesel szuka nowej agencji po rezygnacji Anomaly

Włoska marka odzieżowa Diesel ogłosiła przetarg na swój globalny budżet reklamowy po tym jak z jego obsługi zrezygnowała agencja Anomaly.

Postępowanie przetargowe jest na początkowym etapie, ale marka już skontaktowała się z wieloma europejskimi agencjami.

Anomaly zdobyła budżet Diesla we wrześniu zeszłego roku, a w styczniu uruchomiła promującą markę kampanię pod hasłem 'be stupid'. Opracowana we współpracy z zespołem kreatywnym Diesla akcja obejmowała prasę, outdoor, przestrzeń cyfrową i marketing wirusowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Diesel szuka nowej agencji po rezygnacji Anomaly

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl