Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Otomoto

W wyniku rozstrzygnięcia przetargu Otomoto wybrało wiodącą agencję strategiczno-kreatywną dla marki. Digital Kingdom odpowiadać będzie za stała obsługę zarówno w obszarze Consumer to Consumer, jak i Business to Consumer.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Otomoto
fot. materiały prasowe

Agencja przejmuje odpowiedzialność za długoterminową komunikację Otomoto. Zakres działań obejmuje opracowanie całościowej strategii komunikacji, realizację kampanii wizerunkowych i sprzedażowych, a także produkcję treści dopasowanych do kanałów digital, bieżące wsparcie strategiczno –kreatywne oraz wyznaczanie kierunku i kompleksowy nadzór nad aktywacjami 360.

Szukaliśmy partnera, który będzie w stanie pogłębić strategiczne spojrzenie na markę i jednocześnie dostarczać wysokiej jakości kreacje dopasowane do różnorodnych punktów styku z użytkownikiem. Propozycja Digital Kingdom okazała się najlepiej odpowiadać na nasze potrzeby – dodaje Patrycja Pawłowska, marketing manager w Otomoto.

Proces przetargowy miał charakter wieloetapowy. Ocenie podlegały zarówno kompetencje strategiczne, jak i rozumienie specyfiki rynku oraz jakość zaproponowanych rozwiązań kreatywnych. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]