Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar i Michał Pol wśród wykładowców kierunku Digital Media na Uniwersytecie SWPS

Program szkoleniowy Digital Media Campus Grupy Onet-RAS Polska w zakresie dziennikarstwa internetowego będzie realizowany w nowym roku akademickim na Uniwersytecie SWPS na kierunku Digital Media na poziomie studiów podyplomowych. Wszystkie zajęcia warsztatowe będą prowadzone przez dziennikarzy na stałe współpracujących z Grupą Onet-RAS Polska, wśród nich będą między innymi Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar, Michał Pol i Katarzyna Janowska.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar i Michał Pol wśród wykładowców kierunku Digital Media na Uniwersytecie SWPS

W październiku br. zajęcia na Uniwersytecie SWPS rozpoczyna pierwsza grupa studentów nowego kierunku podyplomowego - Digital Media. Wśród wykładowców znajdą się dziennikarze związani z Grupą Onet-RAS Polska, m.in. Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar, Michał Pol czy Katarzyna Janowska, a także wykładowcy z zagranicy.

W założeniach adresatami kierunku Digital Media są osoby aktywne zawodowo w środowisku medialnym, którzy w swojej codziennej pracy stają przed wyzwaniami związanymi z postępującą digitalizacją mediów, w tym zwłaszcza: dziennikarze, osoby odpowiedzialne za budowanie wizerunku mediów oraz absolwenci studiów komunikacyjnych, którzy chcą zdobyć aktualną wiedzę i praktyczne umiejętności związane z funkcjonowaniem w mediach zdigitalizowanych oraz wejść na rynek pracy.

Według zapowiedzi słuchacze kierunku Digital Media zdobędą wiedzę z obszaru społecznego funkcjonowania i wpływu mediów, podstawowych norm prawnych i etycznych regulujących działanie digital media, najnowszych technik komunikacji oraz metod badania rynku mediów. Uzyskają także praktyczną wiedzę z prawa i etyki internetu, narzędzi badania Internetu, realizacji materiałów wideo, kreowania i zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych oraz budowania marki własnej (personal branding).

- Przeniesienie szeroko rozumianej działalności z obszaru dziennikarstwa i mediaworkingu do internetu jest już faktem – podkreśla dr Karina Stasiuk-Krajewska, kierownik merytoryczny studiów. - Tymczasem większość podmiotów na polskim rynku medialnym nie jest w stanie efektywnie dostosować się do tej zmiany. Dotyczy to zarówno instytucji (redakcji), ale także indywidualnych pracowników rynku mediów. Oferta studiów podyplomowych Digital Media jest adresowana do tych, którzy chcą zdobyć i rozwinąć swoje kompetencje w tym zakresie, by lepiej wykorzystywać możliwości, jakie daje digitalizacja, by utrzymać się i rozwijać na rynku medialnym.

Digital Media Campus to program Grupy Onet-RAS Polska, który wystartował w Polsce 2 lata temu i został wdrożony również w Serbii, na Słowacji i na Węgrzech. Jak dotąd ponad 150 dziennikarzy, w tym co najmniej 60 osób z Polski w ramach projektu wzięło udział w szkoleniach dotyczących pracy w mediach elektronicznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa