SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Discovery Channel liderem wśród kanałów Discovery, ID z największym wzrostem

W czerwcu 2013 roku liderem oglądalności wśród kanałów spółki Discovery Networks była stacja Discovery Channel. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał ID, z kolei najwięcej stracił Discovery Historia.

Udział liderującego Discovery Channel w czerwcu 2013 roku wyniósł 0,72 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca ub.r. o 27,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Druga lokata należała do kanału TLC, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,17 proc. do poziomu 0,42 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 108,33 proc., pochwalić się mogła awansująca na trzecią pozycję stacja ID, prezentująca produkcje o zbrodniach i śledztwach. Jej udział w czerwcu br. uplasował się na poziomie 0,35 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce szóste.

Z kolei największy spadek zanotowała zajmująca ostatnie miejsce stacja Discovery Historia. Średni udział tego kanału w czerwcu br. wyniósł 0,03 proc., po spadku o 19,35 proc.

Kanały Discovery

wszyscy 4+

czerwiec

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR 

SHR %

Discovery

31 804

0,560

38 754

0,715

TLC

26 235

0,462

22 475

0,415

Investigation Discovery

9 528

0,168

18 983

0,350

Discovery Science

14 289

0,252

15 196

0,280

Animal Planet

14 185

0,250

13 402

0,247

Discovery World

10 328

0,182

9 311

0,172

Discovery Historia

1 748

0,031

1 338

0,025


Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce również zajął kanał Discovery Channel (1,18 proc. udziału; po wzroście o 49,11 proc.), a na drugim miejscu uplasowało się TLC (0,61 proc.; w dół o 2,07 proc.). Trzecie miejsce należało tutaj do ID (0,38 proc.; wzrost o 76,64 proc. - największy w zestawieniu).

Natomiast w tej grupie straciła  Discovery Historia - było to 19,64 proc.

Kanały Discovery

wszyscy 16-49

czerwiec

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR 

SHR %

Discovery

19 061

0,788

25 717

1,175

TLC

15 159

0,627

13 432

0,614

Investigation Discovery

5 165

0,214

8 274

0,378

Discovery Science

8 756

0,362

7 606

0,348

Discovery World

5 933

0,245

4 940

0,226

Animal Planet

5 466

0,226

4 207

0,192

Discovery Historia

1 346

0,056

987

0,045

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Discovery Channel liderem wśród kanałów Discovery, ID z największym wzrostem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl