Discovery Channel z mpt

Discovery Channel rozpoczęło współpracę z największą i najpopularniejszą korporacją taksówkową w Polsce.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przez cały okres wakacyjny kierowcy MPT noszą specjalnie wyprodukowane białe koszulki polo z logo Discovery Channel. Akcja swoim zasięgiem objęła 1500 kierowców w czterech kluczowych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Szczecin, Wrocław. Logo Discovery Channel widoczne jest na piersi oraz prawym rękawie, logo MPT na plecach.

     

„Akcja brandingowa rozpoczęła się w drugiej połowie czerwca i potrwa tak długo jak długo pozwoli na to pogoda. To pierwsza tego typu kampania, którą udało nam się zrealizować. Cieszymy się, iż możemy współpracować z taką stacją i marką jak Discovery Channel. Wierzymy, iż wpłynie to pozytywnie na wizerunek MPT” – powiedział Janusz Deneka, Dyrektor Marketingu MPT.

 „Discovery Channel pragnie bezpośrednio docierać do swoich widzów, chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie nasza grupa docelowa. Staramy się każdorazowo dobierać odpowiednie środki przekazu, doceniamy także i te bardziej niekonwencjonalne, niestandardowe, oryginalne. Mamy nadzieję, iż dzięki współpracy z MPT nasza marka będzie jeszcze bardziej widoczna” – powiedział Klaudiusz Gomerski, Press&Marketing Manager CE Discovery Networks Poland.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu