SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Divante kupuje 70 proc. agencji Brand Active tworzącej e-sklepy

Firma Divante (należąca do grupy kapitałowej OEX) przejęła 70 proc. rzeszowskiej agencji Brand Active tworzącej sklepy internetowe na platformie Shopify.

Marcin Łaskawski Marcin Łaskawski

- Jako top of mind e-commerce company chcemy posiadać w ofercie każdą wiodącą technologię e-commerce. Shopify Plus staje się popularnym rozwiązaniem również wśród dużych firm ze względu na szybki czas wdrożenia oraz kompleksowość rozwiązań. Uważamy, że to jest perspektywiczny kierunek i dlatego umacniamy się w tym obszarze - uzasadnia Marcin Łaskawski, CEO Divante.

Transakcja miała charakter gotówkowy, przy czym część rozliczenia uzależniona będzie od przyszłych wyników Brand Active. Firmy nie ujawniają kwot. Divante ma opcję kupna w przyszłości pozostałych 30 proc. udziałów Brand Active.

Przez ostatni rok Divante i Brand Active współpracowały już strategicznie. Divante uzasadnia, że dzięki przejęciu Brand Active poszerza ofertę o technologię oferowaną przez Shopify, a z drugiej strony Brand Active uzyskuje dostęp do polskich i międzynarodowych klientów Divante.

Brand Active została założona w 2016 roku, podstawowym obszarem działalności agencji jest wdrażanie sklepów internetowych w technologii Shopify i Shopify Plus. Firma oferuje również development PIM Akeneo, Comarch eSklep, Shoper Premium, UX/UI Design i marketing dla e-commerce.

- Stawiamy na Shopify Plus i w tym kierunku będziemy nadal wzmacniać zespół. Planujemy również rozwój projektów Shopify w oparciu o Vue Storefront. Chcemy realizować kolejne wdrożenia e-commerce w Polsce oraz ekspansję na rynki zagraniczne a współpraca z Divante ma nam w tym pomóc - mówi Marcin Rudzik, CEO Brand Active.

Rudzik nadal będzie kierował firmą, w jej zarządzie nie są planowane żadne zmiany.

Notowana na giełdzie grupa OEX, do której należy Divante, w czterech kwartałach zakończonych we wrześniu ub.r. zanotowała 508,26 mln zł przychodów sprzedażowych i 25,91 mln zł zysku netto, wobec 577,46 mln zł wpływów i 21,97 mln zł zysku netto w 2019 roku.

Dołącz do dyskusji: Divante kupuje 70 proc. agencji Brand Active tworzącej e-sklepy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl