Dla Polaków na świątecznych zakupach jakość ważniejsza od marki

Ponad dwie trzecie Polaków deklaruje, że podczas przedświątecznych zakupów większą uwagę zwraca na jakość produktów – wynika z sondażu CeBRiS. Do marki takie znaczenie przywiązuje nieco mniej niż połowa respondentów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

68 proc. Polaków podczas przedświątecznych zakupów większą uwagę niż zazwyczaj zwraca na jakość produktów. Jedynie co czwarta osoba nie jest jakoś szczególnie wyczulona na ten aspekt.  

grafika

Natomiast 46 proc. Polaków przed Bożym Narodzeniem większą uwagę niż zwykle przykłada do marek kupowanych produktów. Z drugiej strony mniejsze znaczenie cecha ta odgrywa dla 41 proc. respondentów.

grafika

Nieco ponad połowa Polaków na zakupy bożonarodzeniowe przeznaczy tyle samo pieniędzy co przed rokiem. Prawie co trzecia osoba wyda na Święta mniej niż rok temu, a prawie co szósta – więcej.

 

grafika

Trzy czwarte Polaków deklaruje, że kupowanie prezentów świątecznych to dla nich przyjemność.

 

grafika

Sondaż został przeprowadzony przez agencję badawczą CeBRiS metodą wywiadów telefonicznych CATI na ogólnopolskiej grupie respondentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych