SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'?Dlaczego' z nową szatą graficzną i logo

Wrześniowe wydanie miesięcznika studenckiego "?Dlaczego" (PlatformaMediowa Point Group) ukazało się z nowym logo i w odświeżonejszacie graficznej. Lekko zmodyfikowana została też zawartośćtytułu.

'?Dlaczego' z nową szatą graficzną i logo

Do tej pory logo "?Dlaczego" było pisane małymiliterami, stylizowanym pismem maszynowym i było wkomponowane wgrafikę okładki. Natomiast nowe logo pisma jest pisane innączcionką, dużymi literami i zostało umieszczone na apli, dziękiczemu jest bardziej widoczne.

W ramach zmian layoutu magazynu wprowadzono nową czcionkętytułową, zmieniono kolorystykę i grafikę. - Staramy się podążać zagustami studentów, które przez 12 lat ukazywania się "?Dlaczego"ewoluują w stronę większej przejrzystości, czytelności i porządku -mówi Michał Gajewski, redaktor naczelny "?Dlaczego" iinicjator metamorfozy tytułu. Autorami nowego layoutu sągraficy pisma - Aleksandra Karoń i Marcin Bugalski.

?Dlaczego

Bez zmian pozostała struktura miesięcznika, która nadal składasię z czterech podstawowych działów - Studia, Raport, Kariera iRozrywka, ale w ich ramach redakcja wprowadziła więcej elementówaktywizujących czytelnika, m.in. testów psychologicznych ipsychozabaw. Nie zmieniła się również objętość tytułu.

Wrześniowe wydanie "?Dlaczego" ukazało się w dwóch mutacjach -bez gadżetu w cenie 5,99 zł oraz z płytą DVD z filmem "Obserwator"w cenie 9,90 zł.

Numer jest promowany w serwisach internetowych należących do PMPGSA - Korba.pl, Sport24.pl, Kulisy.pl, Bulvar.pl, Ukaraj.pl,Machina.pl, Film.com.pl.

Średnia sprzedaż ogółem "?Dlaczego" w okresie odstycznia do maja br. wyniosła 28 535 egz. (dane ZKDP).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: '?Dlaczego' z nową szatą graficzną i logo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl