SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Do Rzeczy” promuje się jako „najmłodszy tygodnik opinii”

Na okładce tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) pojawił się slogan „Najmłodszy tygodnik opinii”. To kolejny tytuł z segmentu, po „Polityce”, „W Sieci” i „Wprost”, wprowadzający hasło okładkowe.

Hasło „Najmłodszy tygodnik opinii” znajduje się u dołu okładki nowego wydania „Do Rzeczy”.

- Slogan będzie gościł od czasu do czasu na okładce - informuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Do Rzeczy”. - Inne tygodniki starają się pokazać swoje mocne strony. My chcieliśmy pokazać, że będąc najkrócej na rynku, zdobyliśmy sobie silną pozycję i grono stałych, oddanych czytelników - opisuje.

„Do Rzeczy” zadebiutował na rynku w styczniu ub.r., dwa miesiące po starcie innego tygodnika powstałego po odejściu z „Uważam Rze” zespołu Pawła Lisickiego - „W Sieci” (zobacz, jak w ub.r. radziły sobie te tytuły).

>>> Przeglądaj wszystkie okładki „Do Rzeczy” w naszym dziale Jedynki

Od lutego br. na okładce „Polityki” znajduje się hasło „Najchętniej kupowany tygodnik opinii”, natomiast w ostatnich tygodniach „Wprost” wprowadził slogan okładkowy „Najczęściej cytowany polski tygodnik”, natomiast „W Sieci” zmieniło swój slogan z „Odważny tygodnik młodej Polski” na „Największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce” (przeczytaj więcej na ten temat).

W kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem „Do Rzeczy” wynosiła 60 737 egz. (według danych ZKDP - zobacz wyniki wszystkich tygodników opinii).

Dołącz do dyskusji: „Do Rzeczy” promuje się jako „najmłodszy tygodnik opinii”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
Do Rzeczy powinien się reklamować jako tygodnik wydawany na najgorszym papierze. Zresztą nie warto. Niedługo PMPG i tak upadnie, oba tygodniki zamknął.
odpowiedź
User
:P
Najmlodszy? To faktycznie sensowny powod do kupna i jest sie czym chwalic.
odpowiedź
User
panicz
Słabiutkie to hasło. Im nawet najlepsze pewnie by niezbyt pomogło. Ludzie poznali się na ich XIX-wiecznych poglądach i chwaleniu jedynie słusznego na świecie Prezesa.
odpowiedź