Value Media kupuje media dla marki Dobra Kaloria

Marka Dobra Kaloria wystartowała z zasięgową kampanią promocyjną bezmięsnych produktów na grilla. Za planowanie i zakup mediów oraz optymalizację kampanii odpowiada Value Media (Group One), który wygrał przetarg na jej realizację.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Value Media kupuje media dla marki Dobra Kaloria

Najnowsza kampania promuje szeroką ofertę bezmięsnych produktów na grilla - jej motywem przewodnim  jest piosenka “Dobra, dobra, dobra” nagrana przez zespół Golden Life.

Działania promocyjne obejmują emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach oraz w aplikacjach zakupowych. Value Media odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów.

Przy projekcie agencja współpracuje firmą Cut the Mustard, odpowiedzialną za opracowanie pomysłu i kreację oraz z agencją MarTech & e-commerce SalesTube.

Dobra Kaloria to marka, która powstała w polskiej firmie rodzinnej Kubara, funkcjonującej na rynku od 1991 roku. W ofercie marki dostępne są roślinne burgery, kaszanki czy kiełbaski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski