Value Media kupuje media dla marki Dobra Kaloria

Marka Dobra Kaloria wystartowała z zasięgową kampanią promocyjną bezmięsnych produktów na grilla. Za planowanie i zakup mediów oraz optymalizację kampanii odpowiada Value Media (Group One), który wygrał przetarg na jej realizację.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Value Media kupuje media dla marki Dobra Kaloria

Najnowsza kampania promuje szeroką ofertę bezmięsnych produktów na grilla - jej motywem przewodnim  jest piosenka “Dobra, dobra, dobra” nagrana przez zespół Golden Life.

Działania promocyjne obejmują emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach oraz w aplikacjach zakupowych. Value Media odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów.

Przy projekcie agencja współpracuje firmą Cut the Mustard, odpowiedzialną za opracowanie pomysłu i kreację oraz z agencją MarTech & e-commerce SalesTube.

Dobra Kaloria to marka, która powstała w polskiej firmie rodzinnej Kubara, funkcjonującej na rynku od 1991 roku. W ofercie marki dostępne są roślinne burgery, kaszanki czy kiełbaski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe