SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dobre wiadomości pod choinkę reklamują Coca-Colę

Syn powracający z Afganistanu do ojca na święta, wiadomości dla babci o nadchodzącym wnuku i jedno słowo na butelce zamiast oświadczyn – to pomysł Coca-Coli na kolejną bożonarodzeniową reklamę.

Article

W swojej nowej reklamie Coca-Cola wykorzystuje dwa sprawdzone wcześniej elementy - ikoniczną już butelkę swojego napoju  oraz przedświąteczny nastrój.

Tym razem jednak amerykański koncern w reklamie sugeruje, że jego butelki mogą być zwiastunami dobrych bożonarodzeniowych wiadomości. Na ekranie widzimy jak przynoszą wieści o powrocie utęsknionego syna z misji w Afganistanie, narodzinach wnuka czy oświadczynach od ukochanego mężczyzny.

Coca-Cola zapewnia, że materiał służący do realizacji spotu nie został w żaden sposób wyreżyserowany. Za realizację reklamy odpowiada agencja David.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dobre wiadomości pod choinkę reklamują Coca-Colę

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TT
Prawdziwy koszmar 2.
8 8
odpowiedź