„Dobre Wnętrze” zmienia się, ale i drożeje

Miesięcznik „Dobre Wnętrze” (Murator) od wrześniowego wydania, które ukaże się 16 sierpnia br., będzie mieć zmienioną okładkę, wzbogaconą zawartość i zwiększoną objętość, ale także wyższą o 2 zł cenę. W numerze ruszy też konkurs urodzinowy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Nowa okładka pisma będzie bardziej przestrzenna: zniknie tło pod logotypem, a całą powierzchnię wypełni zdjęcie. Objętość pisma zwiększy się ze 128 stron do 180 stron, a w każdym numerze znajdą się minimum cztery bogato ilustrowane prezentacje wnętrz mieszkań i domów.  Tematem wrześniowego „Dobrego Wnętrza” będzie „Styl wielkiego miasta”. Przedstawione zostaną w nim apartamenty i domy, stanowiące kwintesencję wielkomiejskiego luksusu.

W grudniu br. „Dobre Wnętrze” obchodzić będzie jubileusz 15-lecia. Z tej okazji we wrześniowym miesięcznika ruszy konkurs „Design dla prestiżu”. Jego celem jest wyłonienie 15 najbardziej pożądanych przez Polaków przedmiotów do domu w ostatnim 15-leciu. Konkurs rozstrzygnięty zostanie w grudniu br.

Wraz ze zmianami wydawca zdecydował się na podniesienie ceny magazynu z 9,99 zł do 11,99 zł.

Wrześniowe “Dobre Wnętrze” wsparte zostanie kampanią reklamową obejmującą: telewizję (Domo+, Planete+, Kuchnia+, Sportklub, Polo TV), radio (Radio PIN, Eska Rock, Radio Wawa, Radio Vox FM), internet (Wirtualna Polska, se.pl, muratordom.pl, tuznajdziesz.pl. urzadzamy.pl, dlarodzinki.pl, archirama.pl, poradnikzdrowie.pl, podroze.pl, zagle.com.pl, wymarzonyogrod.pl). Ponadto przygotowano promocję w punktach sprzedaży (Empik, In Medio i Relay). Działania promocyjne przygotował wydawca we własnym zakresie.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Dobre Wnętrze” w kwietniu br. wyniosła 15 659 egz. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska