SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dobry smak od zawsze na zawsze” w kampanii Ahmad Tea London (wideo)

Z początkiem października stratuje telewizyjna kampania reklamowa herbat Ahmad Tea London. Akcja wspiera relaunch tej marki.

Rozpoczynająca się właśnie telewizyjna kampania reklamowa herbat Ahmad Tea London wspiera relaunch tego produktu, obejmujący m.in. zmianę szaty graficznej jego opakowań. Wykorzystywane w akcji 30- i 15-sekundowe spoty pokazują, że dobry smak jest jak uczucie – od zawsze do zawsze. Przekaz jest skierowany do kobiet z dużych miast mających wyższe wykształcenie i zarabiających powyżej średniej.



Akcja od 1 do 24 października będzie prowadzona w kanałach ogólnopolskich i tematycznych (m.in. TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TVP Info, TVP Polonia, TVP Kultura, wybrane stacje z pakietu AtMedia).

Strategią medialną oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy The Media Insight.

Dołącz do dyskusji: „Dobry smak od zawsze na zawsze” w kampanii Ahmad Tea London (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marzena
A ja jestem kobietą z małego miasta, na bezrobociu. Ta reklama nie jest dla mnie ale i tak mi się podoba
odpowiedź
User
Romantyczna
A mi się podoba ta historia :) aż by się chciało zobaczyć co dalej.. :)
p.s. fajny facet.. mmm
odpowiedź