Doda wygrała polską edycję My YouTube

Dobiegła końca akcja My YouTube, w ramach której polscy artyści walczyli o głosy fanów na YouTube. Pierwsze miejsce zdobyła Doda, która zdobyła poparcie ponad 63 tys. internautów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Polska edycja My YouTube wystartowała 10 czerwca (więcej na ten temat) i trwała do 21 lipca. Na stronie youtube.com/myyoutube można było znaleźć wizytówki artystów: film wideo od każdego wykonawcy z zaproszeniem do udziału w plebiscycie, link do jego oficjalnego kanału oraz do różnych polecanych przez niego kanałów. Na wybranego artystę można było zagłosować na trzy sposoby: subskrybując jego oficjalny kanał YouTube, subskrybując jeden z polecanych przez artystę kanałów YouTube lub zapraszając znajomych do udziału za pośrednictwem Facebooka lub Twittera.

W polskim MyYouTube pojawiło się ponad 30 wykonawców. O głosy walczyli m.in. Doda, Blue Cafe, Ewa Farna, Kayah, Zakopower, Tede, Myslovitz, Maryla Rodowicz, Varius Manx, Sokół i Marysia Starosta, Grubson, Patrycja Markowska, T. Love, Feel, Natalia Kukulska, O.S.T.R.

W ciągu 6 tygodni trwania akcji użytkownicy należącego do Google serwisu oddali ponad 200 tys. głosów. Pięciu najpopularniejszych artystów to:

Doda (63056 głosów) Grubson (57838 głosów) O.S.T.R. (26975 głosów) Ewa Farna (17676 głósów) Sokół i Marysia Starosta (7886 głosów)

grafika

Zwycięska piątka muzyków będzie dodatkowo promowana na YouTube. Wszyscy, którzy brali udział w walce o nagrody od artystów otrzymają mailem pytania konkursowe. Nagrody zdobędzie pierwsze pięć osób, które poprawnie na nie odpowie.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej