Dodę na MTV EMA oglądało 30 tys. widzów

Galę MTV Europe Music Awards 2009, która odbyła się w tym roku wBerlinie, oglądało w Polsce ponad 30 tys. widzów. To wynik lepszyniż w 2008 i 2007 roku, ale słabszy niż przed trzema laty.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Gala zapewniła MTV 0,26 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 0,34 proc. udziału w komercyjnej grupie 16-49 - wynika z danychAGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl. Najlepszy wynik na przestrzenipięciu lat miało wręczenie nagród w 2006 roku - 47 tys. widzów oraz0,29 proc. udziału w rynku (0,34 proc. w 16-49).

Wpływy reklamowe przy EMA 2009 wyniosły 111 tys.złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Transmisję oglądałygłównie osoby między 16 a 19 rokiem życia oraz między 25 a 29rokiem. Gala przyciągnęła widzów z dużych miast z wykształceniemwyższym.

Przypomnijmy, że w tym roku o nagrodę MTV walczyła Dorota 'Doda'Rabczewska, która jako pierwsza Polka otrzymała nominację wkategorii "Najlepszy artysta Europy". Wokalistka przegrała ztureckim zespołem MaNga, zajmując drugie miejsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu