SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

‘Dom nad rozlewiskiem’ hitem Jedynki, w planach kolejna seria

Serial obyczajowy „Dom nad rozlewiskiem” z Joanną Brodzik w roli głównej oglądało w Jedynce więcej widzów niż propozycje konkurencji, emitowana jesienią br. produkcja podniosła też widownię stacji. TVP planuje kontynuację serialu.

‘Dom nad rozlewiskiem’ hitem Jedynki, w planach kolejna seria

 

 

„Dom nad rozlewiskiem” emitowany był w niedziele o 20.20. 13-odcinkowy serial oglądało średnio 4,69 mln widzów, co dało Jedynce 27,07 proc. udziału w grupie 4+. Nieco niższy udział był w grupie komercyjnej (16-49), gdzie wyniósł 23,90 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym okresie ubiegłego roku w paśmie „Domu…” Jedynka miała znaczniej mniej widzów, bo 2,87 mln, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 17,24 proc. i 13,62 proc.

W czasie nadawania serialu TVP 1 wygrała z konkurencją. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN ze średnim udziałem na poziomie 22,54 proc. – stacja ta co prawda wygrywała zwykle z Jedynką, gdy nadawała „Taniec z gwiazdami”, ale jej wyniki były znacznie gorsze, gdy potem w tym paśmie pokazywała filmy fabularne. Na trzecim miejscu uplasował się Polsat (14,05 proc.; gł. „Skazany na śmierć”, „Bestia” i „CSI: Kryminalne zagadki Miami”), a na czwartym - TVP 2 (13,37 proc.; gł. „Laskowik & Malicki Niedziela Wieczór” oraz filmy)

Z danych telemetrycznych wynika, że „Dom nad rozlewiskiem” oglądały głównie kobiety, widzowie powyżej 35. roku życia oraz mieszkańcy wsi.

Wpływy z reklam emitowanych przed i po odcinkach serialu wyniosły w sumie 17,7 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Scenariusz „Domu nad rozlewiskiem” oparto na podstawie powieści Małgorzaty Kalicińskiej o takim samym tytule. TVP 1 planuje nakręcenie kolejnej serii produkcji, ale żadne szczegóły na ten temat nie są na razie znane.

Oglądalność „Domu nad rozlewiskiem” odcinek po odcinku

Dom nad rozlewiskiem

Wszyscy 4+
16-49
DateAMRSHR %SHR %
04-10-20095 082 15329,78%27,25%
11-10-20094 109 25623,92%22,09%
18-10-20094 308 11324,92%22,42%
25-10-20094 054 09823,65%21,90%
01-11-20094 414 37726,69%22,59%
08-11-20094 096 21623,35%22,15%
15-11-20094 103 92723,18%20,72%
22-11-20094 671 05626,05%23,49%
29-11-20094 472 12724,76%22,52%
06-12-20095 441 49831,15%27,96%
13-12-20095 774 77034,23%29,98%
20-12-20095 275 11030,76%24,79%
27-12-20095 135 86530,03%22,79%
średnia4 686 13227,07%23,90%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji serialu

Dom nad rozlewiskiem na tle konkurencji

Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP 1 - Dom nad rozlewiskiem4 686 13227,07%
TVN3 902 48922,54%
Polsat2 432 57114,05%
TVP 22 314 73613,37%

Profil widowni „Domu nad rozlewiskiem”

Dom nad rozlewiskiemADH %AFF
PłećMężczyźni37,98%79

Kobiety62,02%120
Wiek4-92,35%39

10-154,24%58

16 - 192,36%39

20 - 243,22%38

25 - 294,49%52

30 - 346,74%84

35 - 398,04%117

40 - 446,82%106

45 - 499,36%126

50 - 5411,33%137

55 - 5910,38%139

60+30,67%162
Wlk. miastaWieś43,23%111

< 50 tys.23,43%98

50-100 tys.7,65%90

100-200 tys.6,17%78

> 200 tys.19,51%94
ZawódTop management8,79%111

Pracownicy średniego szczebla16,60%117

Pracownicy fizyczni i rolnicy18,40%89

Emeryci39,63%149

Inni16,58%54
WykształceniePodstawowe48,12%107

Średnie30,73%102

Wyższe14,56%128

Inne6,59%49
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ‘Dom nad rozlewiskiem’ hitem Jedynki, w planach kolejna seria

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zara
Skąd te dane, dom nad rozlewiskiem?... to przecież największa porażka tv
odpowiedź
User
Jola
Kto czytał powieść Małgorzaty Kalicińskiem musi być głeboko rozczarowany tym co zobaczył na ekranie.Aktorzy: może tylko Tomasz był taki jak Tomasz p. Małgorzaty.Reszta do wymiany.Z całym szacunkiem dla wkładu pracy aktorów, ten film nadaje się cały do wymiany.Książka przyciąga i trzyma czytelnika w oczekiwaniu na ciag dalszy.Film zachęca do wyłaczenia odbiornika tv.
odpowiedź
User
Gościu
Gościu
odpowiedź