SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dominik Kaznowski doradcą Sony Music Entertainment

Dominik Kaznowski rozpoczyna współpracę z wytwórnią muzyczną Sony Music Entertainment Eastern Europe jako doradca zarządu ds. digital marketingu.

Dominik Kaznowski Article

Do zadań Kaznowskiego należeć będzie wypracowanie nowatorskich strategii digital i social marketingowych dla projektów wydawniczych wytwórni w Polsce i pozostałych 11 krajów z Europy Wschodniej zarządzanych przez warszawskie biuro. Podlegać będzie bezpośrednio Maciejowi Kutakowi, dyrektorowi zarządzającemu Sony Music Entertainment w tym regionie.

Poprzednio, do czerwca ub.r., Dominik Kaznowski był pełnomocnikiem ds. rozwoju serwisów internetowych w Grupie PWN. Przedtem zaś, przez kilka miesięcy pełnił funkcję szefa działu social media w agencji Publicon. Pracował też jako head of strategy w agencji reklamowej CzArt.

Wcześniej przez wiele lat był związany z wydawcami internetowymi. Pracował m.in. jako pełnomocnik zarządu ds. produktu i marketingu w Naszej Klasie, prezes Interaktywnie.com i dyrektor marketingu internetowego w Agorze.

Z branżą marketingu internetowego jest związany od 15 lat. Jest też wykładową na kilku uczelniach wyższych, organizuje konkurs na najlepsze blogi firmowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dominik Kaznowski doradcą Sony Music Entertainment

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl