SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dominik Libicki: W maju Polkomtel częścią Cyfrowego Polsatu. Działamy krok po kroku

W tym półroczu ma zakończyć się proces połączenia Cyfrowego Polsatu z Polkomtelem, ale efekty współpracy są już widoczne dla klientów. Firmy wchodzą na rynek z ofertą łączoną usług telekomunikacyjnych, internetowych i telewizyjnych. W dłuższej perspektywie oferta poszerzy się o usługi bankowe i energię elektryczną. Strategia zakłada też wspólną sprzedaż produktów w salonach.

Dominik Libicki, prezes Cyfrowego PolsatuArticle

 – Docelowo wyobrażamy sobie, że każdy punkt sprzedaży naszej grupy powinien oferować wszystkie produkty. To projekt na lata, nie da się go przeprowadzić w najbliższych miesiącach. Firmy muszą nawzajem poznać wszystkie produkty, musimy znaleźć odpowiednie lokalizacje i przeszkolić naszych pracowników. Takie postępowanie wymaga czasu – tłumaczy Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.

Prezes podkreśla, że połączenie jeszcze się nie dokonało. Trwa od listopada ubiegłego roku i powinno zakończyć się w maju.

 – Przed nami jeszcze rejestracja podwyższenia kapitału przez sąd, rejestracja prospektów w KNF, refinansowanie długu Cyfrowego Polsatu. Działamy krok po kroku i chcemy dotrzymać zaprezentowanego w listopadzie harmonogramu. Pamiętajmy, że to i tak błyskawiczna operacja, która ma się zakończyć jeszcze w pierwszym półroczu tego roku – komentuje szef Cyfrowego Polsatu.

Spółki ogłosiły również połączenie kluczowych działów.

 – Łączymy pięć obszarów kluczowych dla rozwoju biznesu – sprzedaż, marketing, obsługę klienta, utrzymanie klienta i IT, na których czele stanęły wybrane osoby z jednej lub drugiej organizacji. Rozpoczynamy proces integracji tak, aby w maksymalnie efektywny sposób obsłużyć jedną i drugą spółkę i uzyskać wartość dodaną dla naszych klientów – przekonuje Dominik Libicki.

Plus i Cyfrowy Polsat przygotowały dla klientów promocję SmartDOM, w ramach której za każdy dodatkowy abonament na internet mobilny, usługi telefoniczne lub telewizyjne będzie można uzyskać rabat.

 – Chcemy w ten sposób pokazać abonentom Plusa i Cyfrowego Polsatu, że warto mieć produkty naszej grupy, że warto się zastanowić, czy dzisiaj dowolny operator daje klientowi to, co my jesteśmy w stanie zaoferować w produkcie zintegrowanym, jakim jest SmartDOM, telewizja, internet i telefon – mówi prezes Cyfrowego Polsatu.

Menedżer podkreśla, że już przedstawiono ofertę przyszłościową, w której obok tradycyjnych propozycji znajdą się energia elektryczna oraz usługi bankowe. To jednak nie koniec. Prezes nie ukrywa, że kolejne produkty i usługi już są planowane, i będą sukcesywnie dodawane.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dominik Libicki: W maju Polkomtel częścią Cyfrowego Polsatu. Działamy krok po kroku

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Bardzo fajne rozumowanie: po po kupować usługi u różnych dostawców jak można u jednego! To nic, że specjalizacja daje szansę na lepsze dopasowanie usługi do naszych potrzeb, to nic, że zmniejsza się nasza elastyczność (jak mi nie odpowiada dostawca internetu to go zmieniam, a tu nie mogę), to nic że korzyści ma tylko dostawca. Ważne, że managerowie PC/Polkomtela takie przyjęli założenia i to realizują. Powodzenia!
odpowiedź
User
romeo45
"olo" napisał(a): Bardzo fajne rozumowanie: po po kupować usługi u różnych dostawców jak można u jednego! To nic, że specjalizacja daje szansę na lepsze dopasowanie usługi do naszych potrzeb, to nic, że zmniejsza się nasza elastyczność (jak mi nie odpowiada dostawca internetu to go zmieniam, a tu nie mogę), to nic że korzyści ma tylko dostawca. Ważne, że managerowie PC/Polkomtela takie przyjęli założenia i to realizują. Powodzenia!

Wlasnie dlatego żegnam się z Plusem i CP. Bardzo słabe produkty się łączą, to będzie słabe do kwadratu. Zamiast inwestować w infantylne wpisy powyżej, powinni podnieść jakość produktów i obsługi.
odpowiedź
User
Julio
No to cię zmartwię, romego, ale CP non stop w coś inwestuje. Jako jedyni mają sieć lte z prawdziwego zdarzenia. Tzn. taką, z której da się normalnie korzystać. Teraz inwestują też w przekaz telewizyjny, żeby oferta tv nie odstawała. A do tego proponują oszczędności za usługi, na które jest zapotrzebowanie. 3,5 mln ludzi w cp nie jest przez pomyłkę, jak to chcesz zasugerować ;)
odpowiedź
User
anieka
Chyba inwestują tylko w Ciebie i spam na forach, bo produkty maja baaaardzo slabe. Najprawdopodobniej ich nie znasz, bo tylko wklejasz tekst.
odpowiedź
User
Bartek
Co kto woli. Ktoś potrzebuje net po kablu, to dla niego mobilny będzie beznadziejny. A jak kto potrzebuje być mobilny, to nie będzie szukał kafejek internetowych na mieście, tylko kupi sobie lte. A ten w cp i plusie jest najlepszy. Nie przekonasz mnie, że tmobile, orange czy play mają lepszy net mobilny.
odpowiedź