SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dominika Kaczor odpowiada za ofertę edukacyjną Tigers

Do zespołu agencji digital marketingu Tigers dołącza Dominika Kaczor, która będzie odpowiadać za rozwój oferty edukacyjnej firmy.

Dominika KaczorArticle

Przez ostatnie cztery lata Kaczor pracowała w sprawny.marketing, gdzie zajmowała się organizacją szkoleń oraz konferencji marketingowej I Love Marketing.

 - W Tigers moim głównym celem jest rozwój obszarów związanych ze szkoleniami oraz budowa zupełnie nowej platformy edukacyjnej, która stanie się przestrzenią wymiany wiedzy dla społeczności: naszych klientów, partnerów i fanów. Jestem przekonana, że wraz z zespołem w najbliższym czasie dokonamy rewolucji w edukacji marketingowej - mówi Dominika Kaczor.

Tigers to agencja digital marketingowa wyspecjalizowana w działaniach z zakresu budowania wizerunku marek w social media, performance marketingu i edukacji. Wśród jej Klientów znajdują się m. in. Motorola, Empik, Krowarzywa, Eduweb.pl, Salad Story.

Od stycznia 2021 roku agencja zaprezentowała całościowy rebranding, który objął m. in. zmianę nazwy (wcześniej: Social Tigers) oraz nową stronę internetową. Zmiana jest podyktowana planami strategicznymi, które zakładają m. in. rozbudowę portfolio usług.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dominika Kaczor odpowiada za ofertę edukacyjną Tigers

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl