Agencja Social Tigers zmienia się w Tigers

Z początkiem nowego roku agencja digital marketingu Social Tigers działa pod nową nazwą Tigers. Rebranding przygotowało studio Kommunikat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Za zmianą nazwy idzie całościowy rebranding i nowa strona internetowa agencji Tigers. Zmiana nazwy podyktowana jest poszerzającym się portfolio usług i planami strategicznymi firmy, które zakładają ekspansję na rynki azjatyckie.

Tigers stawiają na rozwój w Azji

- Wciąż dziwi mnie, jak bardzo to ludzi zaskakuje, biorąc pod uwagę obecną sytuację geopolityczną, ale naszym kierunkiem nie jest Zachód. Chcemy powrócić do ojczyzny Tygrysów - dynamicznie rosnącej Azji. Tam jest przyszłość świata, wzrost i innowacja - pisze w artykule poświęconym rebrandingowi na LinkedIn Franciszek Bazyli Georgiew, CEO Tigers.

W nowej identyfikacji wizualnej (obejmującej m.in. logo, pieczęć firmową, stronę www i wizytówki firmy) dominującą czerń uzupełniają kolory biały i pomarańczowy.  

grafika
grafika

fot. Linkedin/ Franciszek Bazyli Georgiew

- 95% agencji i firm w branży medialnej wygląda i komunikuje się tak samo, świadcząc bliźniaczo podobne usługi. Równolegle na zebraniach zarządów tychże firm padają te same hasła: "potrzebujemy więcej leadów", "klienci nie chcą kupować - musimy obniżyć cenę", "spróbujmy jeszcze zoptymalizować koszty". Niestety, mało kto dostrzega związek między tym, jak firmy się komunikują, a tym, jak radzą sobie z biznesowymi wyzwaniami. W Tigers komunikacja jest niemniej ważna niż obsługa klienta czy sprzedaż i stanowi integralną cześć produktu.

Za nową propozycję wizualną marki odpowiadają Kuba Rutkowski i Natalia Żerko ze studia Kommunikat. Za projekt nowej strony internetowej odpowiadają agencje Wise People i Vision Trust. Autorem ilustracji Tygrysa jest digital painter Piotr Arendzikowski.

Agencja Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Salad Story, I’m Inter Motors, Empik, Eduweb.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą