SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Domino’s Pizza w pierwszej kampanii telewizyjnej reklamuje pizzę Tex-Mex (wideo)

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza prowadzona w telewizji. Adaptacją spotów na polski rynek zajęła się agencja Communication Unlimited.

- To debiutancka kampania telewizyjna Domino’s Pizza w Polsce. Sieć bardzo dynamicznie się rozwija. Kampania telewizyjna to istotny krok w umacnianiu pozycji marki zarówno w oczach naszych klientów, jak i potencjalnych franczyzobiorców. Oczywiście silnym narzędziem sprzedażowym jest oferta promocyjna - opisuje Maciej Jania, dyrektor zarządzający w Domino’s Pizza Poland.

W reklamie prezentowana jest wprowadzona właśnie do menu pizza Tex-Mex oraz promocja, w ramach której przy zamówieniach telefonicznych i na stronie dominospizza.pl otrzymuje się 50-procentową zniżkę. Promocja potrwa do 11 lutego.

Oprócz telewizji kampania obejmuje radio.

Adaptacją spotu telewizyjnego na polski rynek zajęła się agencja Communication Unlimited.

Dołącz do dyskusji: Domino’s Pizza w pierwszej kampanii telewizyjnej reklamuje pizzę Tex-Mex (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl