SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dorota Wellman i Marcin Prokop twierdzą, że „Rozmiar rozmiarowi nierówny” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa promująca usługę esize.me dostępną w ponad 200 sklepach obuwniczych CCC i 22 salonach eobuwie.pl w Polsce. Występujący w niej Dorota Wellman i Marcin Prokop pokazują, że „rozmiar rozmiarowi nierówny”. Za kampanię odpowiadają 2012 Agency, Lemon Films, H2O Creative i MullenLowe MediaHub.

Article

Kampania obejmuje serię krótkich spotów, w których Dorota Wellman i Marcin Prokop testują usługę esize.me dobierając, na podstawie cyfrowego skanu stóp, właściwy, indywidualnie dopasowany dla nich rozmiar obuwia.

W głównym filmie reklamowym oboje w żartobliwy sposób wchodzą w role bohaterów bajki o Kopciuszku i przedstawiają benefity usługi esize.me. W reklamie pokazano też możliwości realizacji zakupów poprzez wiele kanałów m.in. sklep online czy sklepy stacjonarne CCC i eobuwie.pl.

Celem kampanii jest humorystyczna i zabawna promocja usługi, która minimalizuje ryzyko doboru nieodpowiedniego obuwia, a także ułatwia zakupy mobilne.

Jest to pierwsza tak szeroko zasięgowa kampania esize.me. Obejmuje wybrane stacje telewizyjne, internet, social media i sklepy CCC. 

Jest rozszerzeniem pierwszych działań promujących tę usługę w 2019 roku.

Skaner esize.me w ciągu 5 sekund tworzy precyzyjny model 3D stóp ze wszystkimi wymiarami ułatwiającymi odpowiedni dobór obuwia, takimi jak długość, szerokość oraz obwód stopy, a także wysokość podbicia. Na podstawie takiego modelu oraz indywidualnych preferencji klienta system rekomenduje idealnie dopasowane buty, bez konieczności ich przymierzania.

– Dysponujemy jedną z największych na świecie baz skanów stóp klientów. W 2019 roku usługa esize.me pozwoliła na wygenerowanie ponad 70 milionów złotych sprzedaży, co pokazuje ogromny potencjał tego narzędzia, które wpisuje się w naszą strategię wielokanałowej sprzedaży i nowego konceptu sklepów angażujących, łączących świat online i offline, które pozwalają nam utrzymywać stałą relację z klientem. Dzięki jednorazowemu zeskanowaniu stóp klient może bez wychodzenia z domu i konieczności przymierzania butów realizować zakupy w sklepie online CCC i eobuwie. Poprzez kampanię chcemy uświadomić istnienie prostej i pomocnej usługi doboru odpowiedniego obuwia oraz dotrzeć do jak największej grupy klientów – mówi Konrad Jezierski, dyrektor działu esize.me w CCC.

Kreację reklam przygotowała 2012 Agency. Spot główny wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a filmy do emisji w internecie – duet Frydrych/Zdanowski. Autorem sesji zdjęciowej jest Jacek Kołodziejski. Spoty reklamowe zrealizowało studio Lemon films, aktywności w social media przygotowała agencja H2O Creative, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe Mediahub.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dorota Wellman i Marcin Prokop twierdzą, że „Rozmiar rozmiarowi nierówny” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
200
w 200 sklepach CCC nie 20?
odpowiedź