Dostęp do HBO GO za zakupy w Starbucks

Od 31 grudnia przy zakupie dowolnych produktów Starbucks w dostawie, użytkownicy aplikacji Glovo otrzymują w prezencie 30 dni abonamentu HBO GO gratis.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dostęp do HBO GO za zakupy w Starbucks

Aby skorzystać z promocji, należy kupić dowolny produkt Starbucks przez aplikację Glovo. Do zamówienia dołączony zostanie specjalny voucher HBO GO. Aby go aktywować, wystarczy w ciągu 7 dni wejść na stronę Hbogo.pl/voucher i w formularzu rejestracyjnym dodać otrzymany kod, klikając na przycisk „Dodaj voucher”.

- W ten sposób chcemy umilić naszym fanom długie wieczory, które ze względu na porę roku i obowiązkowy lockdown, i tak spędzamy w większości we własnych domach - mówi Monika Motus, Starbucks digital loyalty manager.

Starbucks rozdaje abonamenty na HBO GO

Promocja trwa do wyczerpania zapasów. Jedna osoba może odebrać voucher tylko raz. Voucher jest wysyłany automatycznie na podany przy rejestracji adres e-mail (tylko w przypadku, gdy w aplikacji została zaznaczona zgoda marketingowa). Po upływie miesiąca od aktywacji do konta zostanie automatycznie przypisana płatna subskrypcja (chyba ze klient z niej zrezygnuje w ustawieniach konta). 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kawa-wydatki-polakow-rosnie-sprzedaz-ekspresow-do-kawy ##

Od końca grudnia w aplikacji Glovo dostępna jest też specjalna, dedykowana oferta HBO GO, zestaw “SeriaLove dla Dwojga”, w którym znajdują się dwie kawy do wyboru (Americano lub Latte), dwie kanapki oraz dwa ciasta.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska