„Dotyk kuszącego piękna” w kampanii Luksji SkinKind (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa żeli pod prysznic Luksja SkinKind. Akcję na zlecenie PZ Cussons przygotowały firmy Change Integrated i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 15 listopada kampania reklamowa żeli pod prysznic Luksja SkinKind pokazuje, że służą one do pielęgnacji skóry wrażliwej i delikatnej. W przekazie pod hasłem „Dotyk Luksji. Dotyk kuszącego piękna” pojawia się motyw subtelnych kwiatów.

W ramach akcji emitowane są 30- i 15-sekundowe wersje spotu. Kreacją kampanii – w oparciu o produkcję przygotowaną wcześniej dla Cussons UK przez TBWA Manchester – zajęła się agencja reklamowa Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?