Dove i Nike w reklamie na Super Bowl o pewności siebie młodych sportsmenek

Pod hasłem „Hard-Knock Life” (pol. „Ciężkie życie”) marka Dove wraz z partnerem, firmą Nike, przekonuje do wzmacniania pewności siebie u młodych dziewczynek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dove i Nike w reklamie na Super Bowl o pewności siebie młodych sportsmenek

Spot Dove przygotowany na Super Bowl pokazuje pierwsze próby dziewczynek w różnych dyscyplinach sportu i pierwsze, małe niepowodzenia. Jak wskazano w spocie, aż 45 proc. nastolatek przed 14. rokiem życia rezygnuje z uprawiania sportu, ponieważ są niezadowolone z wyglądu swojego ciała.

Dove wzmacnia pewność siebie nastolatek

Kampania ma przekonywać, że warto wzmacniać w dziewczętach pewność siebie i nie komentować ich wyglądu zewnętrznego, gdyż może to wpędzać w kompleksy. Użyta w kampanii piosenka „It’s a Hard-Knock Life” mówi, że to niska samoocena wywołana krytyką, a nie własne niepowodzenia, stoją na drodze późniejszej aktywności fizycznej nastolatek.

Przekaz wzmocniony jest hasztagiem #KeepHerConfident. Kampania realizowana jest z gwiazdami sportu Venus Williams, Kylie Kelce i Stevenem Youngiem. 

W ramach kampanii przygotowano także zestawy ćwiczeń dla nastolatek od 11. do 17. roku życia. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana