SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Down the road. Zespół w trasie” hitem TTV. Program śledzi 495 tys. widzów

Nowy program „Down the road. Zespół w trasie” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 495 tys. widzów. Cykl ma dwukrotnie wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

fot. TTV Article

Nowy cykl „Down the road. Zespół w trasie” na antenie TTV oglądać można w niedziele o godz. 22.05, począwszy od 23 lutego br. (w dniu premiery pokazano dodatkowy odcinek o 22.30). Średnia widownia czterech pierwszych odcinków programu wyniosła 495 tys. osób, co przełożyło się na 4,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się drugi odcinek cyklu. Przyciągnął uwagę 631 tys. osób.

Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 2,24 proc., a w grupie 16-49 było to 3,35 proc. Program ma około dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

„Down the road. Zespół w trasie” to polska wersja belgijskiego formatu „Down the road”, który został zrealizowany w Belgii i emitowany również w telewizji holenderskiej. Audycja opowiada o szóstce młodych osób z zespołem Downa, które wraz z Przemysławem Kossakowskim ruszają w podróż po sześciu krajach. Zmierzą się ze stereotypami, które często określają ich jako niesamodzielnych i wymagających opieki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Down the road. Zespół w trasie” hitem TTV. Program śledzi 495 tys. widzów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qwert
brawo
17 2
odpowiedź
User
Sebastian
Dla mnie fajne zaskoczenie że powstał ten program. Wzruszający. Do tego sami bohaterowie mimo tego że są inni niż wszyscy to wiedzą czego pragną
20 1
odpowiedź
User
Maska
Zdecydowanie jest to jedna z ciekawszych propozycji sposrod wiosennych ramówek stacji.
22 1
odpowiedź
User
Mirek
Bardzo wartościowy program. I tak powinna wyglądać misja TVP - tam niestety możemy doświadczyć disco polo i propagandę partii rządzącej.
19 2
odpowiedź
User
Wspaniały program!
16 1
odpowiedź