Dr. Oetker promuje na Wielkanoc swoje cukry i ekstrakty (wideo)

Trwa wielkanocna kampania marki Dr. Oetker, promująca dodatki do pieczenia - cukry i ekstrakty. Akcję „Słodka Wielkanoc naturalnie!” przygotowały GPD, Mr. Bloom oraz OMD Media Direction.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dr. Oetker promuje na Wielkanoc swoje cukry i ekstrakty (wideo)

Promowane kampanią produkty są całkowicie złożone z naturalnych składników, bez dodatku barwników, konserwantów czy alkoholu, w przypadku ekstraktów w płynie. Cukry i ekstrakty promowane są dwoma 10-sekundowymi spotami, odwołującymi się do świątecznej tradycji przygotowywania ciast.

Spoty emitowane są w stacjach grupy TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Dodatkowo realizowana jest kampania w internecie - obejmuje reklamy banerowe, tapety, posty na Facebooku oraz pre-rolle video na YouTube.

Reklamy przygotowała agencja GPD, kreacje internetowe agencja reklamowa Mr. Bloom, a zakup mediów powierzono OMD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"