Drabik za Piotra Fajksa

Marek Drabik jest nowym dyrektorem Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu TVP.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Od 1 maja 2006 r. nowym dyrektorem Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu TVP S.A. będzie Marek Drabik. Obejmie to stanowisko po Piotrze Fajksie, który z dniem 30 kwietnia br. odchodzi z Telewizji Polskiej.

Ur. w 1958 r. Z wykształcenia jest filmoznawcą. Od początku kariery zawodowej związany jednak z mediami. Najpierw jako dziennikarz specjalizujący się w tematyce filmowej, a później w tematyce reklamy. Na początku lat 90. w nowym wówczas Biurze Reklamy TVP wprowadzał sponsoring jako nowe narzędzie marketingowe na polskim rynku. Przez pięć lat zarządzał mediami w międzynarodowej agencji Olivy & Mather. Zajmował się także komunikacją marketingową w Coca-Cola Company oraz marketingiem i biznesem w Radiu Zet i Clear Channel.  Biuro Współpracy Międzynarodowej i Handlu kupuje i sprzedaje programy telewizyjne TVP.

Największe sukcesy w przeciągu dwóch ostatnich lat:

- sprzedaż serii filmów Andrzeja Maleszki „Magiczne drzewo” - sprzedaż na rynek rosyjski formatu TVP – „M jak Miłość” - koprodukcja amerykańsko – włosko – polska(ze znaczącym udziałem TVP) „Jan Paweł II”- kupno praw do transmisji Mistrzostw Świata i Mistrzostw Europy w piłce nożnej, meczy reprezentacji, Ligi Mistrzów

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu