Draft FCB już bez Ad Fabriki

Agencja reklamowa Draft FCB + Ad Fabrika skróciła swoją nazwę do Draft FCB. W analogiczny sposób zmieniła się jej identyfikacja wizualna.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Draft FCB już bez Ad Fabriki

Człon „Ad Fabrika” funkcjonował w nazwie agencji Draft FCB + Ad Fabrika od 2000 roku, kiedy polski oddział globalnej agencji FCB połączył się z agencją Ad Fabrika, założoną w latach 90. przez Roberta Sieradzkiego i Andrzeja Maruszeczko, i powstała Ad Fabrika FCB. W 2006 roku sieć FCB globalnie połączyła się z agencją Draft, w efekcie czego w Polsce nazwę agencji zmieniono na Draft FCB + Ad Fabrika.

- To dla nas szczególny moment, bo historia Ad Fabriki jes  nawet dłuższa  niż nasza nazwa, której z biegiem lat przybywało kolejnych liter - podkreśla Marcin Godlewski, business development director i p.o dyrektora zarządzającego agencji. - Nigdy nie zapomnimy o naszych osiągnięciach z Ad Fabriką, ale pora iść dalej, odtąd jako Draft FCB - dodaje.

- Poprzednia nazwa od dłuższego czasu powodowała wiele komplikacji, bo obecne w niej były trzy marki. W rezultacie część klientów nazywała nas w skrócie nadal Ad Fabryka część Draft FCB, a niektórzy FCB - opisuje Godlewski. - Jesteśmy częścią globalnej agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej. Dlatego też zależy nam aby budować  jedną spójną markę - zaznacza.

Skróceniu nazwy nie towarzyszą żadne zmiany personalne ani strukturalne w agencji.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]