SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Dragons Den” ogląda w Czwórce 300 tys. widzów

Nadawany w telewizyjnej Czwórce show “Dragons Den - jak zostać milionerem” ma po czterech odcinkach średnio 300 tys. widzów. To więcej osób niż stację oglądało rok temu w tym paśmie, a widownia programu rośnie z odcinka na odcinek.

Dragons' Den

Dragons' Den

Format emitowany jest w niedziele o 21.00. Pierwszy odcinek zgromadził 207 tys. widzów, a czwarty przyciągnął przed ekrany już 374 tys. osób – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Średni udział TV 4 w czasie emisji show to 1,84 proc. w grupie 4+ i 2,22 proc. w komercyjnej 16-49.

W analogicznym okresie ub.r. Czwórkę w tym paśmie oglądało 260 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 1,56 proc. i 1,95 proc.

Niewiele mniejszą popularnością cieszą się też nadawane we wtorki o 21.05 powtórki “Dragons Den - jak zostać milionerem”. Ich średnia oglądalność po trzech odcinkach wyniosła 225 tys. widzów przy udziale na poziomie 1,46 proc. w 4+, zaś udział w 16-49 powtórek wynosi 2,38 proc. i jest wyższy niż przy premierach.

Z danych wynika, że show śledzą głównie mężczyźni, widzowie między 25. a 39. oraz 45. a 59. rokiem życia, mieszkańcy wsi, małych i dużych miast, a także osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

“Dragons Den – jak zostać milionerem” to program, w którym przedsiębiorcy i wynalazcy prezentują swoje pomysły na biznes piątce biznesmenów-milionerów, licząc na ich wsparcie. Format powstał w Japonii. Prowadzącym polską wersję jest Paweł Orleański.


Widownia “Dragons Den” odcinek po odcinku

Premiery Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
06-03-2011 206 773 1,28% 1,37%
13-03-2011 271 932 1,71% 2,27%
20-03-2011 338 735 2,09% 2,18%
27-03-2011 374 101 2,25% 3,04%
Średnia 298 422 1,84% 2,22%
 
Powtórki Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
08-03-2011 185 865 1,22% 2,12%
15-03-2011 238 618 1,54% 2,12%
22-03-2011 249 369 1,62% 2,89%
Średnia 224 968 1,46% 2,38%


Profil widowni show

Profil TV4 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 54,46% 113
Kobiety 45,54% 88
Wiek  4-9 1,64% 28
 10-15 2,47% 36
16 - 19 2,22% 40
20 - 24 4,45% 57
25 - 29 14,62% 164
30 - 34 14,26% 172
35 - 39 7,53% 102
40 - 44 5,24% 82
45 - 49 7,82% 114
50 - 54 8,50% 106
55 - 59 11,54% 149
60+ 19,70% 98
Wlk. miasta Wieś 41,25% 105
< 50 tys. 28,15% 117
50-100 tys. 6,18% 72
100-200 tys. 3,41% 42
200 - 500 tys.  10,85% 117
> 500 tys. 10,16% 93
Wykształcenie Podstawowe 31,29% 69
Średnie 46,32% 157
Wyższe 21,79% 173
Inne 0,60% 5
Dochód <= 1000 7,34% 78
1001-1400 16,50% 131
1401-2000 27,51% 111
2001-2750 14,62% 74
2751-3500 14,43% 89
> 3500 19,61% 113


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Dragons Den” ogląda w Czwórce 300 tys. widzów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ada
czyli poniżej średniej stacji. Pan Hajdarowicz tak się ogląda, jak sprzedaje Przekrój
8 8
odpowiedź
User
Pernambuco
@ Ada
A skąd wiesz, że poniżej średniej stacji? Bo z tekstu jeżeli coś wynika, to akurat na odwrót. No i najjwyraźniej pan Hajdarowicz ogląda się coraz lepiej czyli przycciąga widzów. Co jest dużo trrudniejsze niż ich zatrzymanie,,,
8 8
odpowiedź
User
zyga
Format został zrealizowany przyzwoicie,liczę,że odbędzie się drugi sezon.
8 8
odpowiedź
User
barbosa
fakt faktem, że wyszło przyzwoicie w porównaniu do wielu innych dziwnych konwersji zagranicznych programów u nas ... jest, to fakt, odmienny od brytyjskiej wersji ale jest zrobiony po naszemu ot co, ogląda się całkiem miło. Trochę fajnych pomysłów było, a jako że I edycja się skończyła to można ocenić trochę. Najfajniejszą inwestycją IMHO była decyzja Owerko o inwestycji w Beer Fingers faktycznie, za te 400 tysięcy. A II edycję z pewnością zrobią skoro przyciąga widzów przed ekran.
8 8
odpowiedź