„Dream Makers” - Honda odtwarza proces kreatywny tworzenia reklamy

Koncept najnowszej kampanii promującej nowe modele Hondy - Civic, Civic R oraz motocykle z serii CR-V  - opiera się na odtworzeniu pełnego procesu kreatywnego, towarzyszącego stworzeniu reklamy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Dream Makers” - Honda odtwarza proces kreatywny tworzenia reklamy

Najnowszy spot Hondy „Dream Makers” ilustruje pytanie, które stawia sobie każdy kreatywny, siadający do pracy nad koncepcją reklamy - „jak brzmi big idea?”. 90-sekundowy spot układa się w historię o superbohaterach, przeplataną kadrami ze studia produkcyjnego, rysunkami art directorów i sloganami copywriterów z roboczych wersji scenariusza. Całość przeplatają animacje i fragmenty gotowych scen z reklam Hondy.

Jak podkreśla Olivia Dunn, szefowa komunikacji brytyjskiego oddziału Hondy, reklama wpisuje się w strategię storytellingu marki oraz dokładnie odzwierciedla rzeczywisty proces kreatywny, towarzyszący pracom nad konceptem.

Za przygotowanie i realizację spotu odpowiada oddział agencji Wieden+Kennedy. Został stworzony na rynek brytyjski, we współpracy z telewizją Channel 4. Kampania promuje modele samochodów Civic, Civic R oraz motocykle z serii CR-V.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję